We zijn in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu We zijn in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

We zijn in Ghana

Door: familieschonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

22 Juni 2010 | Ghana, Accra

We zijn in Ghana!!!

Na 6 ½ uur vliegen zijn we gisteren op het vliegveld van Accra aangekomen. We kwamen het vliegtuig uit, en werden overvallen door de hitte en vochtigheid. Ook moesten we ½ uur wachten op onze 7 tassen, gelukkig hebben we ze allemaal. We werden op gehaald door iemand van het hotel (Afia beach) met een bordje Elise Goosens. Toen moesten we in een heel klein autootje met al onze tassen (dat was dus erg krap), gelukkig duurde het maar 10 minuutjes.

Vandaag

Vandaag kwam onze gids langs ( we hadden hem nog nooit gezien). Met hem gingen we naar de stad om een Ghaneese simkaart te kopen en euro’s te wisselen naar Cedi’s ( Ghaneese munt). In de stad werden we de hele tijd aangesproken door mensen die vroegen of we iets wilden kopen. We kochten niets omdat we dat op het eind doen. Dat hotel ligt bij de zee, dus gingen we zwemmen. Eigenlijk zijn we een jaar te vroeg, want ze zijn nu een zwembad aan het maken. Ik ben dit nu aan het schrijven tijdens het wachten op het eten.

Groeten ×Stan×°

• 23 Juni 2010 - 05:37

Erica :

zo te lezen is het erg warm! Genieten maar allemaal! X

• 23 Juni 2010 - 08:03

Rien:

Hallo Stan,
    Wat een mazzel dat jullie maar 10 minuten in die auto hoefden te zitten en dat iedereen er in kon anders had jij misschien wel moeten lopen!! (grapje!) Hoe was het eten gisteren avond?

• 23 Juni 2010 - 19:02

Arno Eleveld:

Hallo Stan en de rest van de familie!
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!

• 26 Juni 2010 - 09:05

Mieke Van Wagenberg :

Dag Elise
    wat een leuke website, met veel plezier de voorbereidingen gelezen (heb er nu de tijd voor !). Heel veel plezier en wat een ervaring voor julie kinderen. Groet Mieke

• 29 Juni 2010 - 13:30

Aafje:

Hallo Joep (en familie),
    wat leuk om zo alles te kunnen volgen! Het ziet er heel bijzonder uit! Elise nog bedankt voor het stickje met foto's!
    Veel plezier verder! Het is wel stil in de klas zonder jou Joep....