We zijn in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu We zijn in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

We zijn in Ghana

Door: familieschonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

22 Juni 2010 | Ghana, Accra

We zijn in Ghana!!!

Na 6 ½ uur vliegen zijn we gisteren op het vliegveld van Accra aangekomen. We kwamen het vliegtuig uit, en werden overvallen door de hitte en vochtigheid. Ook moesten we ½ uur wachten op onze 7 tassen, gelukkig hebben we ze allemaal. We werden op gehaald door iemand van het hotel (Afia beach) met een bordje Elise Goosens. Toen moesten we in een heel klein autootje met al onze tassen (dat was dus erg krap), gelukkig duurde het maar 10 minuutjes.

Vandaag

Vandaag kwam onze gids langs ( we hadden hem nog nooit gezien). Met hem gingen we naar de stad om een Ghaneese simkaart te kopen en euro’s te wisselen naar Cedi’s ( Ghaneese munt). In de stad werden we de hele tijd aangesproken door mensen die vroegen of we iets wilden kopen. We kochten niets omdat we dat op het eind doen. Dat hotel ligt bij de zee, dus gingen we zwemmen. Eigenlijk zijn we een jaar te vroeg, want ze zijn nu een zwembad aan het maken. Ik ben dit nu aan het schrijven tijdens het wachten op het eten.

Groeten ×Stan×°

  • 22 Juni 2010 - 20:40

    Saskia En Paul:

    Beste Stan
    Ik heb me met aangemeld om jullie berichten te ontvangen en nu al een leuk verhall
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Eet smakelijk. Groetjes Paul en Saskia.

  • 23 Juni 2010 - 04:48

    Suzana:

    Hoi, klinkt hartstikke goed. Gisteren even getennist en nu weer aan het werk. Lekker zwemmen!
    Veel plezier familie!!!

    Groet uit Delft

  • 23 Juni 2010 - 06:29

    Gien:

    Sjeemig Stan wat een ervaring!
    Hoe bevalt jullie nieuwe huisje, ziet er wel erg knus uit!
    Veel geluk
    Kus Gien

  • 23 Juni 2010 - 09:21

    Aletta,Jonas, Abel:

    Leuk dat jullie al zo snel een bericht sturen! Heel veel succes en plezier!
    Abel en ik hebben het maandag j.l. over jullie gehad dat jullie in het vliegtuig zaten etc. Jullie huisje ziet er goed uit zeg! Was de maaltijd lekker,Stan?
    Tot schrijfs!
    Hartelijke groet van ons drieen.

  • 23 Juni 2010 - 11:45

    Anne Jet:

    hoi!!
    goed dat jullie goed zijn aangekomen.het is vast leuk om in zo'n knus vakantie huisje te zitten, fijn dat jullie bij het strand in de buurt zitten dan kan je lekker afkoelen.
    heel leuk en veel suc6

    groetjes van Anne Jet

  • 23 Juni 2010 - 15:27

    Rene De Jong:

    Hoi Elise,

    Erg fijn dat je toch nog op reis kan gaan! Veel plezier daar, en hopelijk zien we je snel terug in het FIC!

  • 23 Juni 2010 - 18:21

    Martin:

    He Stan,

    Klinkt goed allemaal. Ben je nu een rijk man met heel veel Cedi's? Zeg je tegen je vader dat ie ook mag lachen op de foto? ;)

    En ga je vanavond nog voetbal kijken. Voor wie ben je? Duitsland of Ghana?

    Groeten aan Elise, Ruud, Tamara en Joep

    Martin

  • 23 Juni 2010 - 18:55

    Suzana:

    Zitten jullie al voor de tv? Robin, Timon en ik wel. We juichen natuurlijk voor Ghana. Nu maar hopen dat ze die Duitsers inmaken!!!

  • 23 Juni 2010 - 19:04

    Arno Eleveld:

    Ps. Ruud wel wat vrolijker kijken op de foto's!

  • 24 Juni 2010 - 13:06

    Ton En Bep:

    ik zie de twee heel erg onder de indruk klopt dat vooral Tamara.

    hoe kunnen wij jullie bellen?welke tijd.
    heel veel liefs van ons.

  • 24 Juni 2010 - 17:12

    Saskia Bremer:

    leuk dat je aan ben gekomen (turnen van vandaag was geen apenkooien dus je hebt geluk)saskia

  • 24 Juni 2010 - 20:51

    Thea:

    Hoi daar in Ghana,
    Dat ziet er best sjiek uit voor een lemen hutje! Veel plezier en succes, wij gaan even naar Denemarken (ook leuk). Groetjes!

  • 25 Juni 2010 - 16:40

    Inge:

    Dag allemaal!

    Martin heeft mij jullie link gegeven zodat ik ook kan meegenieten van jullie foto's en verhalen. En MISSCHIEN ook wel in de hoop dat ik jullie iets schrijf want hij heeft daar zelf de komende week niet veel tijd voor. Martin is namelijk met 'het kaasplankje' op fietsweek in Frankrijk en Italië, maar ik zal hem volgende week zeggen dat hij dan ook weer even achter de pc moet gaan zitten om een reactie te schrijven.

    Ondertussen heb ik een verzoekje voor jullie: ik ben zoooooooooooo benieuwd wat jullie allemaal gaan eten daar! Kunnen jullie daar ook iets over schrijven en er foto's van maken? Vooral foto's maken als iemand iets niet lekker vind en dat duidelijk aan zijn of haar gezicht te zien is hè? ;)

    O ja, en foto's van jullie tussen de Ghanezen als jullie voetbal aan het kijken zijn zou natuurlijk ook leuk zijn......

    Ik houd het in de gaten!

    Groetjes van Inge en jullie kleine schoppende neefje in mijn buik!

  • 25 Juni 2010 - 18:53

    Sterre:

    beste allemaal!

    jullie zijn nu toch in Ghana??? wel wat warmer daar, he? wel mooi hoor!!! nog veel plezier!!!!!!!!

    Sterre

  • 25 Juni 2010 - 22:15

    Carola Heeremans:

    wat ben ik jaloers als ik jullie verhalen lees. Geniet er heel erg van!!!
    Groetjes,
    Carola

  • 27 Juni 2010 - 12:37

    Monique Klepke:

    Hallo Stan,
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken. Ik zie je niet staan op de foto, heb jij de foto gemaakt.
    groetjes
    Monique

  • 27 Juni 2010 - 17:35

    Elly Bel:

    Hoi hoi, spannend hoor zo'n vakantie zo ver weg.
    Leuke weblog, ik moet er alleen nog wel ff aan wennen want dit is de eerste keer dat ik een weblog bezoek.

  • 27 Juni 2010 - 18:44

    Hannah:

    hoi,

    wat goed dat jullie goed zijn aangekomen.
    ik hoop dat jullie veel plezier zullen beleven.
    alleen zijn jullie precies op het verkeerde moment vertrokken want het is hier nu bloedheet.

    groetjes Hannah

  • 29 Juni 2010 - 19:07

    Luc, Mir En Sam:

    He stoere avonturiers,

    De foto's zien er nu al indrukwekkend uit. Geniet van elkaar en het avontuur daar! Wij denken regelmatig aan jullie. Zaterdag vertrekken we voor 2 wkn naar La France, daarna vast weer even een bericht. Liefs en een zoen van ons

  • 01 Juli 2010 - 02:32

    Ton En Bep:

    ik denk dat het bij ons niet goed gaat.En dan bedoel ik contact te maken met jullie.Maar hoop wel dat het allemaal goed gaat.Wat zullen jullie ervaringen opdoen.groetjes voor jullie allen en voor Joep een stevige pakkerd.
    liefs.

  • 01 Juli 2010 - 21:03

    Marieno:

    Beste Ruud en familie,

    wat leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en het naar verwachting goed verloopt.

    Ik heb vorige week mijn baan bij Covidien opgezegd en deze week mijn nieuwe functie bij NRG getekend.

    B.T.W.: het is hier ook tropisch warm morgen met 34 graden celcius.

    Keep in touch,

    Marieno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

westafrika

Recente Reisverslagen:

13 September 2010

Back home

12 Augustus 2010

Klaar voor vertrek

10 Augustus 2010

Terug naar de kust

31 Juli 2010

Geen honger maar wel arm?

27 Juli 2010

En nu echt vakantie
Ruud Elise Stan Tamara Joep

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 1099
Totaal aantal bezoekers 90325

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Rondreis Maleisië 2016

03 Augustus 2014 - 26 Augustus 2014

Thailand 2014

29 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Turkije

21 Juni 2010 - 13 Augustus 2010

westafrika

Landen bezocht: