Vertrek vanuit Rotterdam airport - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Rotterdam airport - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Rotterdam airport

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

29 Juli 2013 | Turkije, Antalya

Om 4 uur 's middag vertrokken vanaf Rotterdam airport. Half 9 Turkse tijd arriveerden we op vliegveld van Antalya. Voorbereid op een horde taxichauffeurs die ons zouden op wachten voor een rit naar het hotel, liepen we de bepakt de douane door. Wat een verrassing, nog rustiger dan Rotterdam. Geen jengelende taxichauffeurs maar alle ruimte om onze weg te zoeken. Eerst pinnen, ging feilloos en daarna op zoek naar de taxistandplaats. Direct een taxi voor een redelijk bedrag en 20 minuten later waren we bij ons hotel blue sea garden in Kaleici, de oude stad van Antalya. Zeer vriendelijke eigenaar, mooie tuin met veel bomen en....een zwembad! Daar gaan we heel blij van worden de dagen erop. Prima kamers, beetje klein maar goede airco.
Dag erop wennen aan hitte, pfffff. Alleen even door stadje en naar haven gelopen. Daar heerlijk turks gerecht gegeten, aubergine met Turkse tzatiki, joep een pizza en Tamara een Tuna salade. En ja hoor, toch opgelicht toen we nootjes kochten op straat. Veel geld, maar ook veel nootjes, hier konden we zeker een week meedoen.