Wat extra dagen Patara, geen straf! - Reisverslag uit Gelemiş, Turkije van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Wat extra dagen Patara, geen straf! - Reisverslag uit Gelemiş, Turkije van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Wat extra dagen Patara, geen straf!

Door: Ruud & Elise

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

07 Augustus 2013 | Turkije, Gelemiş

Pataros hotel is echt een super locatie. Heerlijk zwembad, zeer behulpzame eigenaar en ook nog een gezellige Nederlandse familie (ook met z'n vijven) die ook aan het "backpacken" is. Toch een van de eerste Nederlanders die we tegen komen.
De eerste medicijnen lijken niet aan te slaan. De eigenaar van het hotel wil ons graag brengen naar een kliniek. Daar zijn we gelukkig een van de eerste patiënten en worden redelijk snel geholpen. Nieuwe medicijnen (kunnen al bijna zelf een apotheek beginnen) Emn 2 injecties in de bil zorgen ervoor dat Tamara snel opknapt, een zorg minder. Gezondheidszorg in Turkije is voor kids gratis, we moeten alleen de geneesmiddelen te betalen. Voor alles ongeveer 30 Tl (= € 10,-).
Vandaag (5 augustus) blijven we de hele dag rond en om het hotel, veel zwemmen lekker lunchen en plannen maken voor de komende dagen. We besluiten samen met het andere Nederlandse gezin een dagtrip te maken met een boot naar de verzonken stad bij Kekova. Heerlijk hele dag op het water, zwemmen in mooie baai, heerlijk bbq-en, zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen. Tamara kan gewoon meedoen met zwemmen, duiken, snorkelen, salto enz.