Tempel tour met tuk tuk in Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Tempel tour met tuk tuk in Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Tempel tour met tuk tuk in Ayutthaya

Door: Familie Schonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

11 Augustus 2014 | Thailand, Ayutthaya

Na lekker uitslapen goed ontbijt en nog even lekker zwemmen gaan we op weg naar Ayutthaya waar we 's avonds de nachttrein zullen nemen naar Chiang Mai, helemaal in het noorden van Thialand. Rond twee uur afgezet op station van Ayutthaya waar we de bagage konden afgeven zodat we daarna met tuk tuk de verschillende oude tempel complexen konden afgaan. Erg mooi en indrukwekkend, Ayutthaya was vroeger de belangrijkste stad van Thailand. 'S avonds werden we afgezet bij een restaurant aan de rivier waar we heerlijk hebben gegeten tijdens een enorme tropische regenbui. Op tijd weer naar het station om vervolgens in de nachttrein te stappen. De trein zag er verrassend goed uit en goede ruime slaap- en zitplaatsen. Zo gingen we met een gerust hart naar het noorden.