Op weg naar het zuiden - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Op weg naar het zuiden - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Op weg naar het zuiden

Door: Familie Schonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

17 Augustus 2014 | Thailand, Surat Thani

Voordat we vertrekken naar het zuiden kunnen we eerst lekker uitslapen en rustig ontbijten. De reis bestaat uit een aantal etappes, eerst met de auto naar het vliegveld, dan uurtje vliegen naar Bangkok, waar we overstappen op de nachttrein naar Surat Thani. Voordat we met de trein vertrekken hebben we nog een paar uur die we verblijven in China town van Bangkok. Het is zondag en erg rustig maar in het begin van de avond wordt het plots levendig en gezellig. Heerlijk gegeten op een van de terrasjes op straat.
De treinreis is iets minder comfortabel dan de treinreis naar Chiang Mai maar prima te doen. 'S morgens om acht uur worden we opgepikt door onze gids die ons naar Racha Praba lake brengt.