Gaan we of toch niet? Spannend vertrek.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Gaan we of toch niet? Spannend vertrek.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Gaan we of toch niet? Spannend vertrek....

Door: Familieschonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

17 Juli 2016 | Nederland, Delft

Onze vlucht gaat met Turkisch airlines vanaf Schiphol met een tussenstop in Istanboel. Door een poging tot staatsgreep in Turkije wordt ons vertrek toch ineens onzeker. Vrijdagnacht en zaterdagochtend continu het nieuws gevolgd om zo een inschatting te kunnen doen of vertrekken en dus een paar uur op het vliegveld Ataturk in Istanboel verblijven, wel verstandig is.
Zaterdagavond hakken we de knoop door, we gaan (maar houden wel het nieuws in de gaten).
5.45 uur zondag 17 juli gaat de wekker en vertrekken we lopend naar het station. Op Schiphol snel bagage afgegeven, het vliegtuig vertrekt ongeveer half uur vertraagd richting Istanboel. Hier hebben we een wachttijd van drie uur, en merken we helemaal niets van de couppoging van vrijdagavond. Om 18:40 uur vertrekken we uit Istanboel op weg naar Kuala Lumpur.