Kuala Lumpur een indrukwekkende stad - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur een indrukwekkende stad - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur een indrukwekkende stad

Door: Familie Schonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

18 Juli 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wat een geweldige stad. Na de vermoeide vlucht was het zo'n uur in de taxi (goedkoper dan openbaarvervoer!?!) voordat we het prachtige Face Suites hotel bereikte. Geweldig hotel met uitzicht op de Petronas Twin towers. Op de 52ste verdieping een zwembad met een super uitzicht, zowel overdag als 's avonds. Dus eerst maar even zwemmen. 'S Avonds een heerlijk restaurantje opgezocht in de Jalan Alors, leuke straat met veel terrasjes en heerlijk eten. Morgen weer verder naar Kuching, op Borneo.

• 23 Juli 2016 - 09:26

Bep:

Nou gelukkig dat jullie op de plaats zijn en het idee op die hoogte een zwembad dat zal een machtig gezicht zijn.Ik zag jullie aan het water ik miste Ruud maar hij was zeker de fotograaf?
    Nou ik wens jullie heerlijke dagen geniet ervan.
    Groetjes en liefs van ons.Bep