Voorstelling klas Tamara: "het vertrek naar Ghana" - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu Voorstelling klas Tamara: "het vertrek naar Ghana" - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud Elise Stan Tamara Joep Schonk - WaarBenJij.nu

Voorstelling klas Tamara: "het vertrek naar Ghana"

Door: familieschonk

Blijf op de hoogte en volg Ruud Elise Stan Tamara Joep

28 Mei 2010 | Nederland, Delft

Vandaag had Tamara een voorstelling op school. Samen met haar klasgenootjes vormden ze een reisgezelschap die op reis gingen naar Ghana, onder de bezielende begeleidng van Elena. Ons gezin was onderdeel van deze groep. Tamara speelde zichzelf, de andere gezinsleden werden door klasgenootjes gespeeld (Laura, Julian, Massime en Hudhayfa). Het begon met het inpakken van de koffers waarbij "Elise" niet kon kiezen welk boek ze mee zou nemen, "Stan" wel heel graag z'n laptop meenam naar Afrika, Tamara haar 1-wieler probeerde mee te smokkelen, "Joep" geen afscheid wilde nemen van z'n drumstel en "Ruud" een bank in z'n koffer probeerde te krijgen(?!?). Na de inentingensessie waarbij "joep" en "ruud" voor wat hilariteit zorgde, ging het hele stel naar Schiphol. De enthousiaste en licht corrupte douaniers Marthe en Pien hadden zeer veel interesse voor de inhoud van de koffers, en eenmaal in het vliegtuig (nadat de vlucht uitgesteld was door de aswolk), werd de groep op professionele wijze toegesproken door stewardess Hannah, zorgden Johan en Truus (Hinne en Jip) met hun kind (Hidde)voor een paar hilarische momenten en brachten de piloten Sjoerd en Marnix de groep veilig op Ghanese grond. De voorstelling eindigde met een leuke en mooie dans op prachtige afrikaanse muziek. Tamara had het heel goed geheim weten te houden, we waren allemaal dan ook erg verrast en ook zeer vereerd dat onze reis het thema was van de voorstelling. Geweldig van de klas en juf Jeanet om zo mee te gaan in de voorbereiding van onze reis. Alle hulde voor BBA en heel heel erg bedankt!

• 08 Juni 2010 - 20:12

Mariejoze:

Gaaf om te zien, jullie weblog. Wij gaan het helemaal mee-volgen!